Search Engine Optimization (SEO) a devenit o notiune foarte mistica, ambigua si tot odata foarte importanta, de care mai devreme sau mai tarziu ne vom lovi. Negresit voma ajunge cu proiectul nostru in punctul in care vrem sa fim gasiti cu usurinta pe google, cu mai multe cuvinte cheie si pe o pozitie cat mai ridicata.
SEO On Page
Sunt foarte multe unelte prin care ne putem optimiza site-ul si este foarte mult de munca. Un specialist SEO stie foarte bine ce elemente trebuie sa bifeze un site pentru a fi pe placul Google. Practic avem nevoie de cunostinte care se acumuleaza in timp si de implementare, care poate fi grea, migaloasa si sa ne strice mai mult sau mai putin design-ul din cauza unor elemente adaugate si a unor texte modificate. In linii mari asta inseamna SEO On-Page.. optimizarea site-ului web prin link building, texte, articole si cod cat mai usor de citit pentru browser.
Seo Off Page
Adevaratele investitii in SEO se fac in Off Page.. Google are o inteligenta care pe langa analiza unui site individual face si o arborescenta in intregul online. Mai exact, el vede ca suntem relevanti pentru cuvinte cheie dar importanta si autoritate domeniului in pozitii o confera si trimiteri din alte site-uri catre site-ul nostru. Este logic pentru oricine ca degeaba ne laudam noi cu niste cuvinte cheie daca nu ne lauda si altcineva.. Cu cat cei care ne lauda sunt si ei bine vazuti, cu atat mai bine si pentru noi. Asta inseamna si un Advertorial.. un articol de tip „reclama” care face trimitere prin link-uri catre un anumit site pentru a-I conferi autoritate.
In acest sens, blog-ul Jonas.ro iti sare in ajutor cu oferte de advertoriale fie scrise de noi, fie de client pentru a genera pozitii cat mai avantajoase in cautarea pe Google.